Flyene under har jeg eid og har god erfaring med.
LN-HOR
LN-HOR
LN-HOR

LN-HOR
Piper Cherokee 140, modell 1973.
En god og rimelig reisemaskin. Forvokst 2-seter med plass til 4.

LN-HOR
Prøveflyging på Ålanda i Jämtland før jeg bestemte meg for å kjøpe.

LN-HOR
Den har det man behøver for VFR inklusive en gammel GPS øverst i panelet.

LN-KAI
LN-KAI
LN-KAI

LN-KAI
Piper Aztec 250E, modell 1973.
En stor, sterk og romslig arbeidshest på 500 HK. 6 seter og rikelig med bagasjeplass.

LN-KAI
Nakkestøtter, lufteventiler, lys og gardiner var luksus i 1973. Og det er meget god plass til føttene.

LN-KAI
Her mangler ingen ting. Bortsett fra full instrumentering er det elektrisk avising på frontvindu og propellene, samt boots på vinger og haleror.

LN-AAC
LN-AAC
LN-AAC

LN-AAC
Piper Cherokee Challenger, modell 1973.
En solid reisemaskin med rimelig god lastekapasitet.
Det er dette flyet jeg bruker i dag.

LN-AAC
Her er det god plass til 4 personer. Og bagasjerommet bak er romslig.

LN-AAC
Mer enn god nok instrumentering for VFR navigering. Og Garmin 196 i midten danner en god backup.

Trike ?

Vurderer å anskaffe meg en brukt trike med 2 seter.
Jeg hjelper bønder og samer hver høst i søk etter sau, rein og annet bufe.
Småfly er ikke så godt egnet da det er både dyrt, går for fort og man ser relativt dårlig.
En trike må da være midt i blinken?

Ring meg hvis du vet om noe som er til salgs.

AVIEL
 sitemap
Admin